Częste pytania

Maszy pytanie?

Zanim skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta, poświęć kilka minut i wpierw przeczytaj Informacje o zakupach, a potem poniższe, najczęściej zadane pytania, może od razu znajdziesz odpowiedź na swój problem.

Jeśli nadal masz pytania bez odpowiedzi, nie wahaj sięskontaktuj się z nami!


Nie mogę zalogować się z moim wcześniej podanym hasłem

Jeśli nie uda się zalogować, z podaniem twojego e-mail adresu, możesz prosić o nowy. Jeśli nie pamiętasz  wcześniej podanego e-mail adresu, który wcześniej używałeś, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

 Czy koniecznie muszę zarejestrować się na stronie do tego, żeby dokonać zakupów?

Nie. W naszym odnowionym sklepie internetowym możesz kupić bez tego, żebyśmi przechowali twoje dane. Zalecamy jednak zarejestrować się, ponieważ w ten sposób możesz skorzystać z licznych ulg i usług, których inaczej nie otrzymałbyś/łabyś. Do tego musisz podać tylko jedno hasło podczas zakupów i już weźmiesz udział w naszym systemie punktów lojalnościowych lub możesz korzystać z naszego powiadomienia o wyczerpaniu. Nie zapomnij, tylko jedno hasło jest różnicą!

 Mieszkam na wsi, czy tutaj też dostarczą paczki?

Tak. Nasza firma na cały obszar kraju, do najmniejszej wsi też dostarcza zamówienia do domu. Na dodatek, zakupy o wartości powyżej 199 zł, dostawa jest darmowa.

Wiecej informacji związanych z dostarczeniem do domu

 Dlaczego nie mogę wykorzystać moich punktów lojalnościowych przysługujących  do mojego zamówienia?

Każdy punkt lojalnościowy możesz wykorzystać na zakupy po tym, kiedy zamkniemy twoje zamówienie. To znaczy to, że ty odebrałeś zamówione produkty i zapłaciłeś  równowartość  i my to otrzymaliśmy. To może potrwać nawet pare dni, zanim każda informacja dotrze do nas. Do tego czasu punkty lojalnościowe należące do danego zamówienia są zawieszone. Punkty lojalnościowe już wcześniej zapisane ,oczywiście w tym okresie też mogą być wykorzystane.

Więcej informacji a programie lojalnościowym

 Ceny podane przy produktach to są ceny netto czy brutto?

Tak! Każda cena podana na stronie zawiera VAT!

Zmienił się mój e—mail adres, co mam robić?

Jeśli zmienił się twój e-mail adres i jesteś naszym zarejestrowanym klientem, zaloguj  się na stronę za pomocą starego e-mail adresu i hasła, potam na dole, w paśmie Profil w menu Moje Dane już możesz zamienić na nowy.  Ważne, że po zmianie, przy następnym wejściu będziesz mógł/ła zalogować się tylko z nowam e-mail adresem!

 Nie otrzymałem lub nie znalazłem faktury w paczce

Do wysłanej paczki w każdym przypadku załączamy fakturę ( w każdym przypadku faktura jest z VAT-em!), co jednocześnie jest listem przewozowym też. Można ją znaleźć na wierzchu lub na boku paczki w przezroczystej torebce.