Drodzy Klienci! W dniach 29.03 - 01.04. nasza obsługa klienta i magazyn będą nieczynne z powodu Świąt Wielkanocnych. Zamówienia otrzymane będą realizowane we wtorek i w środę! Przepraszamy za utrudnienia! Dziękujemy za zrozumienie!

Jak kupować?

1. Jak kupować?


Wyszukiwanie i przeglądanie produktów

A Sklepie internetowym Petissimo wygodnie i łatwo  możesz znaleźć produkty, które chciałbyś/łabyś kupić dla swojego pupila. Jeśli nie wiesz, co chcesz dokładnie zamówić, przy pomocą filtrowania na podstawie wyszukiwarki i różnych względów z łatwością, znajdziesz najbardziej odpowiadające wam, produkty.

Wyszukiwanie według wyrazów kluczowych: Jeśli znasz nazwę produktu, którego szukasz, zacznij pisać w polu wyszukiwania znajdującym się na górze strony. Pomożemy znaleźć  tym, że  wyszukiwarka już podczas wpisywania pokaże te produkty, w nazwach których znajduje się kluczowy wyraz. Jeśli nie ma trafienia, kliknięcie na ikon lupy otrzymasz listę nie tylko według zgodności w nazwie, lecz system będzie też wyszukiwał w opisie produktu.  

 

Wyszukiwanie według ograniczenia produktu: Jeśli nie wiesz dokładnie jaki produkt chciałbyś/łabyś kupić, ale wiesz, że jak duży jest twój pupil, jaki ma wiek i ewentualnie jaka marka ciebie interesuje, wtedy możesz szukać przy pomocy „Wybór karmy”, znajdującej się na górze strony. Tutaj możesz filtrować nie tylko ze względu na wiek i wielkość, lecz istnieje również możliwość wyszukiwania karm o specjalnym składzie. Jak już przeglądasz jedną kategorię lub widzisz jedną listę produktów, przy pomocy filtrów po lewej stronie możesz dalej zawęzić trafienia, w ten sposób łatwo znajdziesz odpowiadający tobie produkt!   

Przeglądanie katalogu: Jeśli chcesz tylko przeglądać w katalogu produktów, wtedy możesz to zrobić na górnym pasku menu, zaczynając od poszczególnych gatunków zwierząt. Tutaj możesz zobaczyć wszystkie kategorie produktów, gdzie znajdują się nasze produkty sortowane dla poszczególnych gatunków zwierząt!

 Kategorie

Jeśli wyszukiwanie wyświetlało za dużo trafień, wtedy po lewej stronie strony również jest możliwość dalej zawęzić trafienia lub przesuwać się na liście trafień. Tu możesz podać, jeśli na jednej stronie chciałbyś widzieć więcej produktów.

Użyj Szybki podgląd, jeśli nie chcesz wchodzić na stronę każdego produktu. Z tą funkcją może zajrzeć w dane produktu, możesz włożyć do koszyka bez tego, że opuściłbyś stronę listy trafień.

Szybki podgląd

Na stronie szczegółowej i szybkiego widoku możesz przeczytać opis, skład, instrukcję produktu, możesz uzyskać informacje o warunkach dostawy, możesz umieścić wśród ulubionych (do ewentualnego późniejszego zakupu – do tego potrzebna jest rejestracja), oraz możesz zobaczyć jakie doświadczenie mieli inni w związku z danym produktem. Na boku każdego produktu możesz zobaczyć, że dany produkt dla jakich psów oraz kotów poleca producent. To może być polecanie według wieku oraz wielkości, ale w przypadku specjalnych karm, na podstawie składu, można polecić na różne choroby, uczulenia lub akurat na wrażliwość. Oznaczyliśmy kolorowymi piktogramami.

Piktogramy

Złożenie zamówienia, finalizowanie zakupu

Jeśli produkt złożyłesz do koszyka, możesz wybrać czy kontynuujesz zakupy lub przejdziesz do kasy. Jeśli kontynuujesz zakupy, poprzednio wybrany produkt nie przepadnie, ponieważ my wybrane produkty zbieramy w twoim koszyku, możesz spokojnie przeglądać dalej. Jeśli skończyłeś/łaś i chciałbyś/łabyś zapłacić, wtedy idź do koszyka. Tu jeszcze możesz zmienić zamówienie, ewentualnie podnieść ilość produktu lub ewentualnie wyjąć produkt.

 

Na tej stronie możesz realizować swoje kupony, jeśli otrzymałeś je w ramach naszej akcji.

Do zapłaty kliknąć na przycisk "Złożenie zamówienia". Z tym rozppczyna się procedura zamówienia, podczas którego będziesz musiał podać, czy chcesz dostawę, oraz na jakie nazwisko i adres mamy wystawić fakturę i  jak chcesz płacić.

Jeśli wcześniej już zarejestrowałeś się do sklepu internetowego (przy zakupie podałeś hasło), wtedy podaj swój e-mail adres i twoje wybrane hasło. (Jeśli zapomniałeś hasło, wtedy pomożemy i wyślemy tymczasowe!). Jeśli jeszcze nie posiadasz rejestracji, kliknij na przycisk "Zakup z rejestracją" lub jeśli chciałbyś dokonać zakupu bez rejestracji, wtedy kliknij na przycisk "Zakup bez rejestracji". Informacje związane z rejestracją możesz przeczytać tutaj.

 Wybierz, na jaki adres mamy wysłać zamówienie (wtedy też podaj adres, jeśli osobiście chciałbyś/łabyś odebrać zamówienie, możesz go użyć też jako adres dostawy). Jeśli wcześniej już zarejestrowałeś/łaś adres, możesz podać nowy lub wybrać spośród wcześniejszych. Jeśli  chiałbyś/łabyś fakturę na inny adres, niż dostawę, wtedy to też możesz tutaj podać, wybrać. Koniecznie podaj taki numer telefonu, pod którym w razie potrzeby możemy ciebie osiągnąć, oraz kurier również osiągnie ciebie w dniu dostawy (proponujemy podać numer komórki).

Ważne: Należy pamiętać, że nie możemy skorygować faktury wystawionej na podstawie błędnych danych podanych przez klienta!


Faktura

Strona petissimo.pl jest portalem sprzedaży na odległość, który zasadniczo służy użytkownikom końcowym, osobom prywatnym lub podatnikom niebędącym płatnikami podatku (B2C). Zgodnie z prawem węgierskim i unijnym europejskim nie jest on zobowiązany do wystawienia faktury zwolnionej z podatku (0%), a w rzeczywistości musi naliczyć stawkę VAT obowiązującą w danym kraju (w Polsce 8%, 23%).


Nie jest obowiązkowe podanie hasła! Jeśli podasz hasło, wtedy automatycznie staniesz się zarejestrowanym użytkownikiem i możemy przechowywać twoje dane, bierzesz udział w systemie punktów lojalnościowych i możesz skorzystać z licznych usług. Jeśli nie podasz hasła, wtedy również możesz dokonać zakupów, ale następnym razem ponownie musisz podać wszystkie dane i nie możesz skorzystać z rabat przysługujących zarejestrowanym klientom!

W następnym kroku możesz wybrać sposób odbioru twojego zamówienia.  To może dostawa do domu. O nich później możesz czytać bardziej szczegółowo!

Na następnej stronie możesz podać, w jaki sposób chciałbyś/łabyś zapłacić za równowartość twojego zamówienia. Poniżej możesz poczytać o możliwych sposobach płatności.

Na ostatnej stronie możesz sprawdzić swoje dane, zamówione produkty. Jeśli chcesz dostawę przez firmę kurierską, możesz podać jeden numer komórki, na który kurier w dniu dostawy prześle jedno powiadomienie w SMS, o której godzine można spodziewać jego przyjazdu. Na tej stronie możesz napisać którką wiadomość dla kuriera albo dla nas w związku z zakupem oraz dostawą.  Jeśli chciałbyś/łabyś wykorzystać swoje punkty lojalnościowe, wtedy to tutaj możesz zaznaczyć i oczywiście to też widzisz, że za dany zakup ile punktów lojalnościowych otrzymasz.

Jeśli wszystko znajdziesz w porządku, wtedy pozostanie już tylko przyjęcie warunków zakupu, a potem przyciskiem "Złożenie zamówienia" możesz sfinalizować swoje zamówienie.

O zamówieniu przeslemy jeden informacjyny e-mail, w którym znajdziesz wszystkie dane. To nie liczy się jako potwierdzenie zamówienia, wyślemy je później, po przetworzeniu zamówienia. Potwierdzenie w czasie pracy z reguły otrzymasz w ciągu 1 godziny, ale najpóźniej w ciągu 4 godzin. Jeśli to nie nastąpiło, nie otrzymałeś, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Na ostatniej stronie i w e-mailu otrzymasz idenyfikator twojego zamówienia (np. PL-20120402-123456), na który później możesz powoływać się, jeśli chciałbyś/łabyś otrzymać informację o swojej paczce.

Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymasz e-mail potwierdzający na twoje zamówienie, możesz odstąpić od zamówienia, jesteś zwolniony z obowiązku oferty.

Jeśli po złożeniu zamówienia chciałbyś/łabyś zmodyfikować swoje zamowienie (dodać produkt, ewentualnie skreślić), jest na to możliwość dopóty, dopóki status zamówienia jest"Nowe zamówienie" lub "Potwierdzone". Jeśli status zamówienia jest "Podczas pakowania" lub "podczas dostawy", wtedy już niestety nie jesteśmy w stanie zmodyfikować zawartości paczki. Stan twojego zamówienia możesz śledzić w punkcie menu "Zamówienia", co znajdziesz na pasie profilu. Do ewentualnej modyfikacji zamówienia skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


2. Rejestracja i modyfikacja danych

Warto zarejestrować się do sklepu internetowego Petissimo!

Szybko stwierdzamy: do zakupu nie jest wymagana rejestracja, bez niej też możesz złożyć zamówienie! Ale opłaca się!

Jeśli przy podaniu osobowych danych podasz też hasło (tylko tyle musisz zrobić, żeby się zarejestrować!), później będzie wiele prościej, wygodniej złożyć zamówienie, ponieważ przechowujemy wcześniej użyte adresy dostawy i fakturowania, więc nie musisz ich podawać przy każdej okazji.

W naszym programie lojalnościowym mogą brać udział zarejestrowani użytkownicy. Po zakupie każdego produktu zapisujemy punkty lojalnościowe, które to punkty możesz wykorzystać przy późniejszych zakupach.

Jeśli nie chciałbys/łabyś zamówić produktu od razu, ale interesuje cię, logując się z hasłem, możesz przechowywać wśród ulubionych i później również możesz zamówić.

Jednym słowem, opłaca się! Nie zapomnij, tylko jedno hasło, nic więcej!

Zalogowanie przez Facebook

Jeśli posiadasz konto na Facebooku i nie chciałbyś/łabyś osobnego hasła zapamiętywać do sklepu internetowego Petissimo, możesz używać swoje konto Facebooka do rejestracji oraz zalogowania. Do tego nie musisz zrobić nic innego, jak klikając na przycisk "Rejestracja z kontem Facebooka" zarejestrować się ze swoim kontem Facebooka! Po pomyślnej rejestracji przy zalogowaniu musisz tylko kliknąć na przyciks Facebook.

Modyfikacja danych

Jeśli chciałbyś/łabyś modyfikować swoje dane, na przykład adres dostawy lub swoje hasło, wtedy do tego wpierw musisz zalogować się ze swoim e-mail adresem i hasłem na zakładce znajdującej się w nagłówku. Po pomyślnym zalogowaniu w nagłówku pojawi się punkt menu „Moje Petissimo”, gdzie można znaleźć wszystkie funkcje należące do rejestracji. Tu możesz sprawdzić jak stoi konto twoich punktów lojalnościowych, możesz modyfikować swoje ulubione produkty, obejrzeć swoje wszcześniejsze zamówienia. W punkcie menu "Modyfikacja danych" możesz modyfikować swoje dane osobowe.


3. śledzenie zamówienia

Jeśli pomyślnie złożyłesz zamówienie (i otrzymałeś identyfikator zamówienia), później  ciągle możesz śledzić  aktualny status zamówienia.

Tutaj możesz zobaczyć, gdzie jesteśmy w trakcie przetwarzania i to również, kiedy dotarło do firmy kurierskiej lub czy możesz przyjść po nie do naszego sklepu


4. Dostawa do domu kurierem

Ile kosztuje dostawa do domu?

Na całym terytorium Polski dowozimy jednolitą taryfą.

Jeśli wartość brutto twojego zamówienia przekroczy 165 zł, wtedy paczkę BEZPŁATNIE dostarczymy do domu!

A nawet! Jeśli całkowita kwota twojego zamówienia przekroczy 300 zł w prezencie dopisujemy 3 punkty lojalnościowe!

Więcej informacji o systemie punktu lojalnościowego

Tabela opłat za wysyłkę i opakowanie

od 0,00 zł do 109,99 zł 27,49 zł
od 110 zł do 164,99 zł 21,99 zł
od 165 zł    Darmowa dostawa

 * Tabela opłat dostarczenia do domu nie zawiera ewentualnie pojawiających się kosztów manipulacyjnych, o czym możesz dowiedziec się bardziej szczegółowo w punkcie Sposoby płatności.

Uwaga: przy sposobie płatności za pobraniem możemy doliczyć 9.99 zł koszt manipulacyjny!  

Kiedy otrzymam paczkę?

Na stronie każdego produktu znajdziesz, kiedy jest spodziewany "Termin dostawy"danego produktu. To znaczy,że w większości przypadków otrzymasz produkt w tym terminie. Oczywiście, mogą wystąpić wydarzenia niezależne od nas, z powodu których czasami musimy od tego odejść, ale to zawsze sygnalizujemy tobie pocztą e-mail lub telefonicznie.

Kto dostarczy moje zamówienie?

Dostawa do domu kurierem

Zamówienia dostarczy do domu firma kurierska  GLS General Logistics Systems Hungary Kft. , zazwyczaj w dni powszednie pomiędzy godziną 8 i 17.

Prosimy podać taki adres dostawy, gdzie moża dostarczyć paczkę z powodzeniem pomiędzy godziną 8-ą a 17-ą. Do kontaktu telefonicznego również sugerujemy podać taki numer telefonu, pod którym jesteś osiągalny w ciągu dnia.

Przed dostawą w każdym przypadku informujemy naszych klientów o przybyciu paczki i szczegółach dostawy!

Pracownicy firmy kurierskiej zazwyczaj dostarczają paczki do wejścia. W przypadku domu rodzinnego oznacza to bramkę, a w przypadku bloku mieszkalnego drzwi mieszkania. Oczywiście w danym przypadku można poprosić kuriera o pomoc, żeby pomógł w dostarczeniu na działkę (garaż, magazyn, itp.), ale nie jest to oficjalnie jego obowiązkiem, więc prosimy to indywidualnie załatwić z kurierem.

Jeśli kurier nie znajdzie nikogo pod podanym adresem, zostawi powiadomienie. Pod podanym tam numerem telefonu możesz zapytać dyspozytora o swoją paczkę. Kurier podejmie ponowną próbę dostarczenia następnego dnia. Jeśli drugi raz dostawa też jest nieudana, wtedy firma kurierska zwróci towar na naszą bazę i zamówienie skreślimy.

Podczas zamówienia w polu „Powiadomienie dla kuriera” możesz pisać każdą taką informację, która może być istotna przy dostarczeniu. Na przykład, jeśli ktoś inny odbierze paczkę, koniecznie musisz podać nazwisko tej osoby i kontakt do niej. W przypadku adresu trudnego do znalezienia warto dokładnie podać numer piętra i drzwi oraz krótki opis trasy, na podstawie którego kurier łatwiej trafi tam. Również dużo możesz pomóc podaniem numeru dzwonka!

Jeśli przy złożeniu zamówienia prosisz o powiadomienie przez SMS, wtedy rano w dniu dostawy firma kurierska przez SMS powiadamia ciebie:

GLS General Logistics Systems Hungary Kft.: w jakim interwale czasu można spodziewać się dostawy

Numer paczki nadanej przesyłki otrzymasz i w email, i w powiadomieniu SMS, z tym numerem możesz powoływać się na twoją paczkę, jeśli będziesz mial/a z nią problem.


GLS General Logistics Systems Hungary Kft. kontakty:

Na następnej stronie przez internet możesz śledzić swoją paczkę (numer paczki prześlemy na dzień przed dostawą).GLS

GLS śledzenie przesyłki

 

5. Sposoby płatności

ONLINE płatność kartą bankową (Borgun)

Równowartość zamówionych produktów w trakcie zamówienia możesz natychmiast zapłacić kartą bankową. Bezpieczną zapłatę kartą bankową gwarantuje Borgun i B-Payment SA. Możesz użyć karty MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – tę ostatnią tylko w tym przypadku, jeśli, bank emitujący zezwala na to- oraz kartą web przydatną do użytku w internecie. Twoje dane do końca będą w całkowitym bezpieczeństwie, ponieważ zapłata nastąpi na zaszyfrowanej stronie Borguna. Twoje dane karty przetwarza wyłącznie Borgun na stronie wyposażonej 128 bitowym SSL szyfrowaniem, nasz sklep internetowy otrzyma informację tylko o wyniku transakcji. Po zakończeniu zakupu również w e-mail potwierdzamy wynik zapłaty oraz prześlemy tzw. identyfikator transakcji- ten numer identyfikuje zapłatę kartą twojemu bankowi.

Płatność kartą bankową odbywa się w następujący sposób:

·  na stronie sklepu internetowego wybierasz towar

·  w Kasie podasz sposób dostawy, oraz sposób płatności kartą bankową, potem przyciskasz przycisk "Zamawiam!"

·  potem zostaniesz przekierowany na stronę Borgun gwarantującą bezpieczną płatność, gdzie podasz dane twojej karty

·  potem (jeszcze nadal na stronie Borguna) klikająć na przycisk "Płatność" możesz rozpocząć transakcję –bank wtedy sprawdza dane, może to potrwać parę sekund  

·  po zapłacie wrócisz na stronę internetową sklepu internetowego, gdzie otrzymasz potwierdzenie o wyniku transajkcji  

Po udanej transakcji (po przyjęciu po sprawdzeniu ważności karty bankowej oraz debetu)  Borgun rozpoczyna obciążenie konta właściciela karty równowartością towaru. Transakcję uważa się za nieudaną, jeśli nie zostanie skierowane ze strony płatności z powrotem na stronę sklepu internetowego lub klikniesz na przycisk przeglądarki "wstecz/Back, albo "Aktualizacja/Refresh", ewentualnie zamkniesz okno przeglądarki, zanim zostanie skierowane z powrotem do sklepu internetowego. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów, o wyniku transakcji, o powodzie nieudanej transakcji, prosimy, skontaktuj się twoim bankiem prowadzącym twoje konto.

Więcej informacji o płatności kartą bankową tutaj możesz przeczytać!  

Płatność zaliczkowym przelewem bankowym zagranicznym

Jeśli nie chcesz zapłacić ani gotówką, ani kartą bankową, istnieje możliwość przelewu bankowego. W tym przypadku całkowitą kwotę zamówienia przed dostawą paczki należy z góry przelać kwotę na konto bankowe Petissimo Sp z o.o. (Mamy zagraniczne konto bankowe w PLN (w złotówkach) - Trzeba zrobić przelew zagraniczny w złotówkachJeśli Państwo wykonuje  przelew w Euro, prosimy przesłac o 1 Euro więcej z powodu wymiany walut. Dziękujemy!Prosimy, wpisz w tytułe przelewu identyfikator zamówienia i swoje nazwisko, żeby twój przelew nie zgubił się. Gdy dotrze do nas równowartość paczki, my powiadomimy w e-mail o tym, kiedy kurier jedzie, albo od kiedy możesz odebrać produkt.

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Petissimo Kft

Bank: OTP Bank

Kod SWIFT: OTPVHUHB

Numer konta bankowego IBAN: HU96117634643142187600000000

Płatność przy odbiorze (za pobraniem)

Jeśli wybrałeś dostawę do domu, istnieje możliwość późniejszej zapłaty, gotówką i kartą bankową również u kuriera. W tym przypadku przy odbiorze paczki musisz zapłacić kurierowi równowartość zamówienia. Firmie kurierskej przy odbiorze można zapłacić gotówką i kartą bankową również. Nie jest możliwa płatność u kuriera Kartą American Express.Przy płatności za pobraniem nasz Sklep internetowy może doliczyć koszt manipulacyjny, o czym informuje kupującego na stronie internetowej przy złożeniu zamówienia. Koszt manipulacyjny pobierania naszego sklepu internetowego wynosi brutto 9.99 zł, o czym poinformujemy kupującego podczas złożenia zamówienia.

Płatność PAYPALEM

Po kliknięciu „Rozpocznij płatność przez PayPal” zostaniesz przekierowany do strony PayPal, gdzie możesz zapłacić za towar. Tam potwierdzasz płatność, klikając „Dalej”. Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem do Petissimo, gdzie zakup zostanie potwierdzony. Jeśli płacisz za zamówienie przez PayPal, zostanie naliczona dodatkowa opłata -usługa pośrednicząca:

0 zł - 49.99 zł - w wysokości 1.49 zł

od 50 zł - w wysokości 3%.

Płatność zniżkowym kuponem (tylko w przypadku złożenia zamówienie on-line)

Jeśli chciałbyś/łabyś wykorzystać zniżkowy kupon do zapłaty, masz tego możliwość w punkcie menu płatność. W przypadku jednego zakupu można wykorzystać tylko jeden kupon, i kupon można realizować w przypadku dostawy do domu.


6. Program lojalnościowy

Istotą systemu punktów lojalnościowych jest to, że po każdym zakupionym produkcie zapisujemy tzw. punkty lojalnościowe wszystkim zarejestrowanym klientom. Zapisane punkty lojalnościowe można zbierać ciągle i można wykorzystać przy późniejszych zakupach.

Po zakupie otrzymasz 1,03% kwoty zamówienia w punktach lojalnościowych. To znaczy za zamówienie o wartości 100 zł otrzymasz 1,03 punkt lojalnościowy.
(1 punkt 
lojalnościowy odpowiada 1 zł)

Przy każdym produkcie możesz zobaczyć, że w przypadku zakupu produktu ile punktów lojalnościowych możesz otrzymać. A przy złożeniu zamówienia zobaczysz zsumowane, że ile punktów lojalnościowych należy ci się przy zamówieniu danego produktu.

Swoje punkty lojalnościowe możesz zobaczyć kiedykolwiek, możesz sprawdzić, jak stoi twoje konto. Znajdziesz to, po udanym zalogowaniu się, w dolnym paśmie profilu w menu"Moje punkty lojalnościowe".

Punkty lojalnościowe możesz wykorzystać przy złożeniu zamówienia.  Potem jak wybrałeś/łaś sposób płatności, na stronie kontroli znajduje się część dotycząca wykorzystania punktów lojalnościowych.  Tu tylko musisz zaznaczyć czy chcesz wykorzystać swoje punkty do aktualnegu zakupu i wtedy całkowita kwota automatycznie zmniejsza się.

Punktów lojalnościowych nie można wymienić na gotówkę!

Ważne informacje o punktach lojalnościowych:

1. Po każdym – i wyłącznie – przez internet złożonym zamówieniu przysługuje punk lojalnościowy.

2. Punkty lojalnościowe należące do jednego zakupu wtedy zostaną dopisane, jeśli produkty zostały odbierane i faktura została wyrównana. Ta procedura przy zamówieniach za pobraniem nastąpi w ciągu paru dni po odbiorze, niestety w przypadku zamówień z płatnością kartą bankową i przelewem bankowym to w każdym przypadku nastąpi tylko na początku następnego miesiąca kalendarzowego. 

3. Każdy zdobyty punkt lojalnościowy jest ważny przez 6 miesięcy po zapisaniu, potem straci ważność. Oczywiście nie chodzi o całe konto punktów lojalnościowych, tylko zawsze o te punkty, które zostały zapisane przed 6 miesiącami.

4. Do jednego zamówienia punkt lojalnościowy może być wykorzystany w wartości maksimum 10% całkowitej kwoty zamówienia i maksymalnie tyle, potrącaniem którego koszt dostawy nie wzrośnie. Pozostałe punkty lojalnościowe możesz wykorzystać przy późniejszych zamówieniach.


7. Promocje, rabaty, kupony

Promocje, rabaty, kupony i bony na zakupy ukazujące się na stronie www.petissimo.pl, w newsletter lub na innych interfejsach ogólnie nie można połączyć. Podczas każdego zakupu można zastosować tylko jeden rodzaj rabatu.

To ograniczenie nie dotyczy wykorzystania punktów lojalnościowych, oraz na takich akcji, gdzie jest specjalnie dozwolone wielokrotne użycie.